17410:
sv: sv: indførsel af defender bus (21-08-2004 23:27:19) (svar på
17401)
Mads Lindeløf #4767, reg. øsj (medlem) (
ip-adr: 206.107.151.84)
Hej Paul..ja, jeg ved det godt...og jeg har en dejlig 110´bus med en 300tdi motor jeg "lige" har lagt i, hentet hjem fra UK..stående i pitt i DK..men men men
Pt kører vi i en defender fra 96, sm har kørt under 100.000 km, V8 motor,-har kun haft en ejer før os (Den Britiske ambassade...) og da den altid har boet heroppe i 3-4000 meters højde i super tør luft,er ramme og bagbro alt rustbart osv simpelthen i mint condition. Desuden er den blevet serviceret i hoved og røv...altså en super lækker Landrover, som ville pynte i det danske landskab/ og mudderhuller...og her i Bolivia vil man vist helst køre Toyota...med så meget elektronik som muligt..her kører mange Disco´er..og en del gamle serie Santanaer.
øhm,men sæføli er det ikke specielt rationelt at slæbe en Defender med til den anden side af jorden.. men jeg kørte 88" inden 110`eren..i 6-7 år, det er var sgu heller ikke særlig rationelt :-) Men told & skat får en mail, jeg ved jeg er told og momsfri...mit store problem er at jeg ikke kan huske hvad der stod i Oasen om ny indreg af LR busser...
Anyway, mange tak for dit svar...LR hilsen mads 4767