tilbage

Land Rover Forum  

Index
20333: reservehjulsholder... (30-12-2004 21:22:02)
Rasmus Ege Olesen #6253, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 80.164.96.75)
Jeg sad lige og læste en artikel i Land Rover World om montering af en reservehjulsholder til defender. Den hvade den finese at den også var monteret på døren, men med en anordning som gjore at den ville "åbne" sammen med døren. Smart!
Ud fra artiklen kunne jeg læse at den var blevet købt ved noget der hedder WVA... og så et telefonnummer. Jeg har ikke kunne finde ud af hvor dette firma holder til og om de har en hjemmeside. Og mens jeg ledet nettet tyndt kom jeg i tanke om at jeg havde set noget lignene på Blå sommer (Det Danske Spejderkorps fælles sommerlejer) da reg. synderjyland var på besøg. Men da der står egemose spejder center i bagruden tror jeg at bilen kommer fra sjæland. hvis der er nogle der ved noget om denne holder eller ved hvor man kan finde oplysninger om den, og eventuelt hvor man kan få den henne så ville det være rart.

LR SIII hilsner REO
Index
20334: sv: reservehjulsholder... (30-12-2004 22:12:01) (svar på 20333)
Morten Bøgehøj Pedersen #5278, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 83.92.21.14)
Jeg har selv en sådan holder og har købt den hos Scorpion Racing i UK. Nu er Per Glad blevet foahandler af Scorpion Racing produkter i DK så de kan no hjælpe dig. Se www.glad.dk eller www.scorpion-racing.co.uk
Index
20349: sv: reservehjulsholder... (31-12-2004 15:54:49) (svar på 20333)
Rasmus Holm Jensen #6012, reg. øsj (medlem) (ip-adr: 81.19.255.191)
Hej Rasmus,

Du har helt ret i at omtalte LR kommer fra Sjælland. Jeg kender ejeren særdeles godt da jeg er spejder sammen med ham på Egemose Centret (Som iøvrigt ligger ved Ganløse).

Jeg giver ham besked om at du gerne vil vide hvor han har købt sin hjulholder - men hvis ikke jeg tager meget fejl så har han købt den hos Bertelsen.

LR/Spejder hilsen og godt nytår!

Rasmus - 6012