Hej gutter og gutinder
Først vil jeg gerne takke alle i forum for hjælpen gennem det sidste år med alle mine mærkelige spørgsmål. Jeg har endnu ikke deltaget i nogen arrangementer men jeg glæder mig meget til at komme derud i landskabet sammen med jer. Jeg vil også gerne takke et par mennesker der har været særligt aktive i hjælpen med projektet. Den ene er en vis Hr. Paul med et meget lavt medlemsnummer, han har været hurtig med svar på de sene aftentimer. Min bedre halvdel Maria har været utrolig tålmodig og nogenlunde tolerent overfor reservedele i køkkenvasken og ledningsnet på stuebordet. Hun betegner projektet som et "pengeslugende hul" men ikke destomindre er hun nu også ramt af engelsk syge og er blevet medlem af klubben.
Til De som er int. i serie 2a vil jeg lige informere om at jeg har oprettet en hjemmeside om mit restaureringsprojekt. Siden er helt ny så den er ikke finpudset helt, men hav lidt tålmodighed.
www.serie2a.dkDer er igenem tiden en del som har efterspurgt hvad et restaureringsprojekt indebærer så derfor har jeg lavet siden. Teksterne bliver uddybet yderligere og der kommer priser og leverandører på de forskellige reservedele så det lætter arbejdet hos jer som går og påtænker et lignende projekt.
Hvis nogen derude har nogle billeder eller tekst om serie 2a som kunne være relavant for min side vil jeg gerne høre fra jer!
Jeg forventer at projektet er færdigt 1 april 2005 og herefter starter jeg på et projekt med en serie 1 fra 1950.
Hilsen Claus Pihl