tilbage

Land Rover Forum  

Index
28426: Hemmeligheder (25-10-2005 22:21:25)
Jes Lundberg-Christensen #2076, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 83.88.86.223)
Hej Medlemmer af Nordjylland.

Tillykke med jeres nye hjemmeside.

Hvad er det der gør at jeres debatforum kun skal være for nordjyder?
Laver i noget andre ikke må vide eller ikke må få gavn af?

Husk at det kun er Nordjyske medlemmer der kan læse jeres debatforum, så hvis der ønskes en bred indformation eller hjælp fra andre ikke Nordjyske medlemmer eller bare medlemmer der ikke bruger deres log ind, så er det hovedsiden, den kan vi alle da bruge, forhåbentlig også fremover.

Hilsen en Gamle Nordjyde som stadig bor i Nordjylland; men ikke ønsker at være med i Nordjylland pga af forskellig omstændig heder.
Jes Lundberg-Christensen

NB: Andreas tak for dit indlæg jeg fik aldrig svaret på det, der var så vidt jeg husker det en god indgangs vinkel.
Index
28427: sv: Hemmeligheder (25-10-2005 22:38:15) (svar på 28426)
Andreas Bekker #1034, reg. njyl (medlem) (ip-adr: 80.196.247.243)
Nej den er som det faktisk altid har været ønsket, og planer om, nu blevet for nordjyderne, når der skal debateres. ganske som f.eks også sydsjælland har lidt internt debat, så mere hemmeligt er det jo ikke. Og lige den del er der ikke noget nyt i. Andet en at vi nu endelig er kommet over på klubbens server, og har adgang til en officil medlemsliste, som gør det nemmere at administrere.
Det var planen helt fra starten, men da du jo selv har være med i at sige nej til debatside på nordjylland. Nu tænker jeg på helt tilbage da oplæget var på papir. Så kan du vel ikke savne noget Jes? :-)
Index
28459: sv: sv: Hemmeligheder (26-10-2005 17:32:04) (svar på 28427)
Jes Lundberg-Christensen #2076, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 80.77.66.126)
Hej Andreas
Tak for det fine svar, nej jeg vil ikke savne noget ellers ville jeg jo ikke have skiftet afdeling!
Det var nu mest som information til dem der bruger det at man skal huske at det kun er inter brug som det jo åben bart skulle have været fra starten af.
Så brug den ansvarligt.
Hilsen Jes