tilbage

Land Rover Forum  

Index
28582: Kære Hovedbestyrelse (30-10-2005 17:07:41)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 80.166.34.14)
Hvad sker der med klubbens medlemsblad?

Bjarnes indlæg på "Opslagstavlen" er seneste skud på stammen af indlæg omkring den meget uregelmæssige udgivelse af oasen.
I sidste uge skrev jeg direkte til formand og sekretær for at høre hvad der var gang i, men ingen tilbagemelding endnu.
Derfor dette tiltag med en åben henvendelse.
Nu må I dælme træde i karakter og melde ud !
Spørgsmål 1: Hvorfor har vi stadig ikke modtaget oktober-oasen?
Spørgsmål 2: Kan vi forvente at november-oasen udkommer i næste uge som planlagt?

Og for at komme nogen i forkøbet...

Nej, man skal ikke være glad bare bladet kommer på et elller andet tidspunkt.

Jo, man kan godt tillade sig at spørge. Selvom al arbejdet i klubben er frivilligt, friholder det ikke for ansvarlighed når man har påtaget sig en opgave. Hvis man ikke længere har tid, lyst eller mulighed må man sige fra ..no hard feelings bout that..

Med venlig men utålmodig hilsen
Claus
Index
28595: Vedr. Hr. Kjøllers indlæg. (31-10-2005 08:25:56) (svar på 28582)
Mikkel Warming #5104, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 83.88.113.191)
Vedr. Hr. Kjøllers indlæg.

Jeg vil fuldt ud tilslutte mig hans indlæg, da jeg er af den opfatning at klubbladet agerer rygraden her i klubben, og hvis den mangler mister man med sikkerhed en del medlemmer da bladet er det eneste de for ud af et medlemskab af DLRK.

Samtidig kan jeg godt følge Morten Dam i at han mangler de tidsmæssige ressourser i at fuldføre det arbejde Oasen kræver, men så når det er sagt så var det måske en ide at frigøre nogen af klubbens likvide midler til at aflønne en proffesionel hjælp udefra, som kan aflaste redaktionen i arbejdet med Oasen, det vil også gøre det lettere for redaktionen, så de på sigt ikke kører alt for surt i det frivillige arbejde, fordi det er jo aldrig sjovt at få alt for mange hug for et ulønnet arbejde med udfører af sin frie vilje.

Så et klap på skuldren til alle dem som udfører et frivilligt arbejde i klubbens regi...men måske er det på tide med en proffesionel håndsrækning!

Med Vink & Blink

Mikkel Warming
Index
28596: sv: Vedr. Hr. Kjøllers indlæg. (31-10-2005 10:23:45) (svar på 28595)
Morten Bibow & Gina Pickering #6918, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 212.130.109.165)
Jeg melder meg enig med d´herrer Kjøller & Warming – det er viktig at bladet publiceres efter den udgivelsesplan som er vedtaget, både med hensyn til Oasens funktion som DLRKs "lim" og også med tanke på klubbens renome, rekrutering, verdi for annoncører, etc.

Selv er jeg tidt kontaktet af organisationer der kæmper med lignende problemer – hvor ambitionsnivået ikke matches af de frivillige resursjer. Så er det bare en ting at gøre: Tage tyren ved hornene og revurdere begge dele. Løsningen ligger i at sænke ambitionsnivået eller effektivicere produktionen, hvis resursjene ellers findes.

OASENs redaktion og produktionsteam bør kigge på hvor årsaken til de mange forsinkelser ligger, og lægge en realistisk og detaljeret plan for hvordan udgivelserne skal forbedres. Jeg bidrager gerne til denne processen ved at kigge rutinerne igennem og komme med alternativer til en løsning –tag blot kontakt.

Dyt-dyyyyyt....
Morten Bibow