29304:
sv: sv: sv: Forsikring for jeg ved ikke hvilken gang.... (20-11-2005 17:40:25) (svar på
29302)
Lars Madsen (medlemsstatus ukendt) (
ip-adr: 87.49.102.75)
Hej igen.
Det bedste ang. forsikring er at ringe rundt, til de forskellige forsikrings selskaber. Overvejer at skifte til 3 kroner forsikring. Da de vil forsikre min motorcykel billigere end topdamark. Så det bedste vil være at få et samlet pristilbud, på hus og det hele, også sammenligne dem. De kan altid presses i pris. Min gx90 3.0 TD kører ved blandet kørsel mellem 9 - 10,5. (Mest landevej). Mener den er opgivet til 9,3 i gennemsnit. Men det afhænger jo også af køremåde. Har en enkelt gang været oppe på 11. Det var feriekørsel i sverige, motorvej og landvej med ca. 120 km/t Har haft min et år nu, har kørt 40.000 km i den. Da jeg købte den havde den kun kørt 85.000 km, og har ikke haft noget bøvl med den. Jeg kører på BFgoodrich A/T dæk, Og de passer fint til bilen. Til forskelligt brug. Hvis man kun kører landevej, så ville jeg nok sætte nogle bedre vejdæk på, men så har man også købt den forkerte bil. Skifter hjul rundt på ca. hver 10.000 km (forhjul til baghjul) For at slide dækkende ens.