tilbage

Land Rover Forum  

Index
38326: Sejlivede Landrovere (30-09-2006 11:10:51)
Allan Malmberg (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 81.236.246.147)
Jeg er i dag den lykkelige ejer af en Disco III. Umanerlig fed bil, den kan jeg kun anbefale til alle.

Men - det virker som om LR er bedre en det rygte, som jeg også hørte, inden jeg købte min bil. I ved - engelske biler, kvalitet osv.
Jeg har nemlig fået at vide, at 85 procent af alle producerede Landrovere stadig ruller på verdens mange veje - hvilket må sige at være utrolig imponerende.

Men er det virkelig rigtigt - og kan man få det bekræftet nogen som helst steder.

vh

Allan
Index
38328: sv: Sejlivede Landrovere (30-09-2006 11:25:19) (svar på 38326)
Eddie/3693 (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 83.88.120.55)
Hej Allan

Tillykke med den nye bil - jeg må give dig ret at det er en fed bil.

Jeg har nu hørt at talet er ca. 70% af alle produceret biler - hvilket vel stadigvæk er et højt tal.

Og det er vel også et lille gran af sandhed om rygterne med engelske biler. Men, det er som jeg ser det typisk fremsat af personer der primært sværger til biler fra solens land. Men de glemmer at der også er noget der hedder sjæl i bilen. Og det at engelske biler meget ofte skilder sig ud fra andre rent designmæssigt.

For mig betyder det at have en bil ikke nødvendigvis at den kan kører 150.000 km mellem hvert service. Jeg har ikke haft egenlige driftsstop på vores engelske biler - og dog for en måned siden gik der ild i generatoren - men det tæller ikke helt da den var af tysk oprindelse.

Så vær du glad for din bilen - den bringer dig frem i mange år.

mvh
Eddie
Index
38329: sv: sv: Sejlivede Landrovere (30-09-2006 11:34:02) (svar på 38328)
David Bjerregaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 85.165.135.31)
Hej Allan & Eddie. Selvfølgelig er jeg dybt enige med jer!
Faktisk, siden jeg købt min Norsk Ex-Mil (One-Ton, 1975)for 3 år siden, kan jeg konstatere at jeg har haft færre drifts forstyrrelser, og væsentlige færre udgifter end naboer & bekendt som anskaffede hhv Nissan X-Trail, & Mitsubishi Outlander.
Lige en komentar til Allans indlæg, Den original Engelsk udsagn lyder:- "70 % of all Land-Rovers ever built are still on the road,-- The others made it home!"
Hilsen fra Norge, 2217 David.