tilbage

Land Rover Forum  

Index
38394: DVD / CD rom fra LA06 (02-10-2006 13:16:47)
Steen Grøntved-Svendsen #2547, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.198.44.70)
Jeg skulle høre om der er nogen andre som ikke har modtaget den DVD / CD rom med billeder fra LA06 som vi bestilte og betalte i informationenvognen ved Landsarragementet, eller er mit eksemplar gået tabt i posten.
Jeg kan så udemærket godt forstå, hvis der skulle være en person ved etaten som har forgrebet sig på et så lækkert eksemplar af denne DVD / CD rom, som i min verden rangerer på højde med rede penge af en betydelig størrelsesorden ;) smiley..
Jeg er i hvertfald meget spændt på at se de luftfoto's af karavanen igennem Ebeltoft Zoo.
Jeg tror nok at jeg fik at vide at den skulle udkomme i september.
Dette indlæg skal så absolut ikke ses som en kritik af de hårdt arbejdene folk som er ansvarlige for denne DVD / CD rom, men blot for at høre om der er andre i samme situation. eller om der måske slet ikke er udsendt noget endnu.

Med venlig hilsen
Steen
www.sitecenter.dk/laro
Index
38426: sv: DVD / CD rom fra LA06 (03-10-2006 14:54:36) (svar på 38394)
Jørgen Metzdorff #4772, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 194.239.27.101)
Hej Steen,
Vi havde en fejl på nogle DVD'ere, hvorfor jeg besluttede at alle skulle skrives om. Der er derfor nogle der endnu ikke har modtaget deres DVD sæt. Jeg skal checke om der er blevet sendt et sæt til dig og skal nok sende dig et nyt, hvis du ikke har modtaget det.

Til den anden halvdel af husholdningen: Sørg for, at der ikke er umiddelbart forestående opgaver ved hus, have eller bil inden din kone/mand sætter sig foran fjernsynet. Med knap 7.000 billeder varer det lidt inden der igen bliver kontakt til omverdenen...

Til jer andre: Tak for tålmodigheden - DVD'erne er på vej!

Mange hilsner
;-Jørgen
Index
38428: sv: sv: DVD / CD rom fra LA06 (03-10-2006 16:55:34) (svar på 38426)
Steen Grøntved-Svendsen #2547, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.198.45.188)
Jeg har netop modtaget 2 stk. DVD / Cd rom som kører på TV'et. Det er bare dejligt.

Med venlig hilsen.
2547 Steen Grøntved
www.sitecenter.dk/laro