tilbage

Land Rover Forum  

Index
39773: Udstoedning til Disco (19-11-2006 09:46:45)
Mads Skyttegaard (medlemsstatus ukendt) (ip-adr: 87.50.7.116)
Jeg havde igaar min nyerhvervede Disco fra 1998 oppe paa en lift og fandt, at udstoedningen fra den bagerste potte og bagud, var plumraedden. Er det noget alvorligt, og er der nogen der kan guide mig i den rigtige retning. Der er ikke noget tab i effekten i forhold til andre Discoer, synes jeg ikke, men maaske jeg er galt paa den. Maaske det bare er et spoergsmaal om at skifte den. Det ser jo ikke besvaerligt ud. Hvor koeber jeg det, og hvad koster det? Nogen skud?

Mvh
Mads
Index
39775: sv: Udstoedning til Disco (19-11-2006 10:06:53) (svar på 39773)
Kenneth Poulsen #0435, reg. l-f (medlem) (ip-adr: 87.49.223.123)
Hej Mads, se hellere at få et skiftet så vi andre ikke får det hovedet!
Det har nok ikke nogen betydning for motoren.
På forsiden er der, under medlems kontakt, en linie der hedder Land Rover Links derunder kan du finde alle dem der gør i reservedele til Land Rovers produkter.
Billigst fra England og hurtigst fra DK.

Det er eksempel fra en netbutik i UK:

NTC7119 TAILPIPE & SILENCER DISCOVERY UPTO 1990. More Info £ 29.50

Sakset fra:

http://www.johncraddockltd.co.uk

Ellers er der ingen danske leverandøer der ikke kan finde ud af det.
God jagt
mvh
Kenneth Poulsen
Index
39776: sv: Udstoedning til Disco (19-11-2006 10:17:16) (svar på 39773)
Steen Grøntved-Svendsen #2547, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 80.198.45.115)
Hej Mads ! det er ikke alvorligt, den skal bare skiftes. Det kan du sagtens selv gøre. Køb eventuelt en værksteds håndbog fra klubbutikken så kan du se hvordan man gør hvis du er i tvivl.
Noget helt andet er at du skriver at den er nyerhvervet, har du stadig garanti på bilen ?, i så fald prøv at kontakte forhandleren. Pris på sådan en udstødnings potte kunne jeg ikke finde, hverken hos Meca eller Nordkystens 4x4, faktisk kunne jeg slet ikke finde den i deres sortiment, måske er der en anden der hjælpe her.

Med venlig hilsen
2547
Steen

www.sitecenter.dk/laro

Lifes too short for boring cars