62421:
101"ambulance. (23-04-2008 21:49:54)
Niels Mikkelsen #4782, reg. njyl (medlem) (
ip-adr: 83.13.155.74)
I dag har fået lavet en midlertidig forsikring der gælder i en måned.Så nu kan jeg komme ud at trille i min 101"er.Jeg venter på nogle papirer fra UK.Det jævle Polske motor kontornussei-skrankepaveri vil ikke akceptere mine Engelske millitær papirer.Så mu har jeg fået formanden for 101klubben i England til at indregistrere den for mig.Så "sælger" han den til mig.Så får jeg en Engelsk reg.attest.Den bliver det Polske motor kontor nødt til at akceptere.Jeg glæder mig til på næste torsdag .Så skal jeg hente bagsæder i Stare Resko.Mads fra reg.nsj.tager dem med til mig.Mads og CO. skal ned til Pommerania 25. Så kan jeg møde nogle artsfæller fra Danmark.I dag var jeg ude at lufte "The Fat Lady.Det kalder vi den.Polaakerne kiggede noget da jeg kørte rundt nede i byen.Men 101er er også et sjældent syn i Polen.Da jeg stoppede for at hente ældste terrorist stod der to polakker ved siden 101eren de pegede på den og øffede noget med Land Rover(jeg har ovale Land Rover skilte på dørene).De var meget benovet over den,så gav de enda hånd.Sjovt folke færd.Jeg håber snart at få den på plader.i øjeblikket kører jeg på plader fra Jersy.
Med venlig hilsen Niels