9318:
Angående værksted i Kbh. (17-05-2003 14:19:57)
Nikolai Norup #5948, reg. øsj (medlem) (
ip-adr: 62.84.220.214)
Hej Allesammen.
Nu har vi så vbæret ude at kigge. vi var fire ud af forhåbentlig mange, mange flere.
Der er potentiale i det blev vi enige om. Det kræver dog en indsats og vi arbejder nu på at få taget nogle billeder og lavet nogle beregninger som I kan se på nettet i nær fremtid formodentlig.
Der kan ikke herske tvivl om at hvis vi vil have det til at fungere, så skal vi være så mange som muligt.
Er man måske interesseret, kan man jo selv køre ud og se det an.
Det er B&W´s gamle bygninger på Refshaleøen. Kør ud til 8erens sidste stoppested/vendeplads og hold til venstre. Man kan da se ned langs en række bygninger og der er et stort hegn, med en stor låge. man skal køre igennem lågen og så får man øje på en blå, rusten, container. Det er der vi gik ind(der er en dør). Så er der ellers frit slag på femte hylde, men vi så mest potentiale i den "næste" hal,, for enden hvor der er "skillemure."
Og så håber jeg i øvrigt ikke der var nogen der kørte forgæves i dag da jeg, fjols som jeg er, havde angivet to forskellige mødesteder(som jeg ganske vist troede var eet og samme sted). Det beklager jeg meget.
Men som sagt, der kommer mere om denne sag i nær fremtid så stay tuned!!
mvh.
Nikolai