Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Husk ild slukkeren (05-12-2010 10:40:33)
Jens Sigurdson #8554, reg. øjyl
Uha da!
Har selv prøvet at futte en havetraktor af da jeg "lige" skulle svejse lidt på den - lidt olievædet tørt græs i en krinkelkrog og mindre end et minut efter var dyret omspændt af flammer. Det tog mindre end et minut at hente en vandslange og få vand på maskinen, alligevel var sikkerhedspakningen gået i tanken og benzin kan IKKE slukkes med vand!
Heldigvis stod jeg med det udenfor, ellers var hele bygningen blevet antændt...

I denne juletid:
http://webshop.falck.com/erhverv/brandslukker

Jeg ved ikke om det er helt ok at reklamere for den slags her, men jeg arbejder ikke for pågældende firma, men kan anbefale sådan en fætter - Det er en billig forsikring!
http://webshop.falck.com/erhverv/skumslukker

Husk at du skal være MEGET hurtig og virkelig vide hvad du laver hvis du skal slukke noget som helst med en 2Kg slukker - en 6Kg giver mere tid og har mere overskud ift. en uøvet "brandmand" der lige skal prøve sig lidt frem inden personen finder ud af hvad der virker bedst.

Mvh
Jens
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "stempelring"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.