sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Dielsel os -øhhh, er det ikke normalt????? (25-09-2003 23:43:46)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Hej Paul!
Ja - det gjorde det for såvidt også - men det var den gamle og nu kasserede motor - den der sidder i nu er en nyrenoveret - så det du skriver her får det til at gippe i mig -- er jeg blevet tørret og snøret? - for det har den gjort lige siden jeg fik den sat i - og da skrev jeg til dig om det - den kom så en tur til MJ hvor jeg havde købt den og de sagde den var fin og at de havde justeret den så nu skulle det være ok - OK, den osede knap så meget som forinden men alligevel syntes jeg det var en slat. Som jeg også har nævnt kan man vænne sig til meget og fremtidsudsigten til at det nok blev bedre når det blev varmere i vejret (det var vinter dengang) fik det ligesom til at stå i baggrunden, afventende altså.
Nu er det så snart vinter igen og det er ikke blevet bedre med oseriet - så , derfor kommer spørgsmålene igen.
Men det skulle ikke undre mig om du har ret - jeg har selv haft de tanker i systemet, men fejede dem til side, da motoren netop er nyrenoveret.
I tiden siden har jeg ikke overbelastet den - men kørt den sagte til som foreskrevet - så det er ikke derfor.
Men ærgerligt er det dog, hvis det viser sig at du har ret.
Så må den leve så længe den kan med oseri og hele mulletjavsen (jeg kan jo bare tilbyde folk der klager en næseklemme med bid i så længe)og så kommer der en 2,5D i - for her har vi også en kassemester som nok vil mene noget andet om den sag (øv).
:-) Stefan