sv: Williams (23-11-2003 22:20:16)
Nils Byager #4814, reg. øsj
Hvis nu alle medlemmer sætter sig ned og roder en gang i skraldespanden, så kan vi sikkert alle finde ét eller anden eksempel på - hvad vi selv opfatter som - dårlig behandling.
Jeg synes dog ikke det er særlig underholdende læsning og jeg synes ikke vi skal bruge vores i øvrigt udmærkede forum til at hænge den ene eller den anden leverandør ud til offentlig spot og spe fordi - som det fremgår af andet indlæg - der kan sikkert findes uheldige oplevelser overalt.
Hvis man har benyttet sig af officielle klagemuligheder (forbrugerklagenævnet, FDM og hvad der ellers findes) og der er truffet en afgørelse kan man offentliggøre afgørelsen i forummet. Det er nemlig således, at inden der bliver truffet en afgørelse har den indklagede mulighed for at forklare sig, og en sag kan altid ses fra to sider.
Jeg tror, at hvis vi behandler vores leverandører på en fair måde - så vil de også gøre en indsats for at give os en fair behandling og en god service.
DLRK er ikke en forbrugerorganisation og bør heller ikke udarte sig til en sådan!