sv: sv: Hvem kender denne Defender pick-up 90"? godt eller skidt? (15-02-2012 11:28:42)
lars beck
Hej Kenneth
Det var bestemt ikke for at være flabet eller råbe mht. stor skrift :-)
Det er såmænd bare fordi jeg er sådan lidt smånervøs for at blive snydt når/hvis jeg skal handle.
Det skal siges, at jeg er i følgeskab med en kompetent "fejlfinder" i morgen.
Jeg har skam printet den fine købsvejledning ud og nærlæst den flere gange, samt læst rigtig meget inde på dette fantastiske forum - som jeg forhåbentligt snart er medlem af ;-)
Sælger siger at den er rigtig fin i Torpedoen. Den blev synet sensommeren ´11, hvor den fik lavet rust i en del ved bagfjederene samt lavet bremser. Der bliver nu monteret en ny tank, da den gamle er utæt. tandrem skiftet for 10-12 tusinde km side,- her fik den også ny pakning i topstykke og har ialt kørt knap 300.000 tkm.
Den har opkogninger forskellige stedet i aluminiumspladerne men ikke gennnemtæring.
Der sidder nogle små sorte gummidutter i torpedoen, som vist indikere at den har fået undervognsbehandling.
Hvad er rigtig vissen i dine øjne? hvor meget opkogning skal man forvente i aluminiumspladerne (hvis man da kan give et bud på dette?
Det bliver lidt spændende at se den!!