sv: sv: sv: sv: sv: fjederrens og stræk (04-02-2004 10:46:08)
Nikolai Norup #5948, reg. øsj
Hej Verner.
Desværre er jeg på arbejde i aften - meget apropos- så jeg kan desværre ikke troppe op.
Men jeg er ikke afvisende overfor ideen - lige bortset ra at jeg ikke er den store detektiv reservedelswise- faktisk havde jeg ledt og ledt på indernettet for at finde et favorabelt sted at handle OME undervogn(sweet dreams are made of this)- udover et par våde drømme var det rimeligt nedslående. 5000(+moms og fragt) kroner for et kit, var det bedste jeg kunne fiske frem. Jeg havde dog begrænset min søgen til EU.
Jeg fik efter mit indslag i går aftes en mail "backstage" med en venlig formaning om at bytte til nyt og et lækkert link til en amerikansk forhandler der kunne yde OME komplet undervogn(polybush ej incl.) til ca. 3500 + fragt(og moms, men den kan vel kringles??!?!måske, håber jeg), hvilket jo er et lidt(men ikke meget)andet prisleje, hvor jeg med hiv og håndsving kan lege med - måske.
Bare lige for at illustrere at jeg måske ikke er den rette mand til netop at hitte ting- der er tydeligvis andre der er mere ferme til den slags ting!
Det gennemgående tema her er : MÅSKE
Men det kunne da være skægt, sådan en slags hjælpende ånd for de der vil safariudstyre deres LR på GDS basis.
Men så skal jeg lige på safari for at få noget erfaring, og så, og så, og så....Men man skal jo starte et sted. Desuden har vi da en glimrende reservedelsmand hvis jeg ikke tager helt fejl?
Eller også tager du bare gas på mig:)Det er jo ikke utænkeligt..hæ hæ..
Vil lige prøve at snakke med Svenningsens, tak for tippet!
Håber I får en produktiv og hyggelig regionalforsamling!
Mvh
Nikolai