sv: sv: sv: sv: sv: sv: Ex-CF godt køb ? (04-02-2004 15:30:42)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Hej Michael!
Uanset størrelsen, eller mangel på samme, så skulle det kunne lade sig gøre. Op til flere gange er jeg stødt på samme spørgsmål - som regel stillet af "kæmper" - men før eller siden har de så enten vænnet sig til det originale eller omforandret siddearrangementet.
På min egen sIII (73´) er der fra tidligere ejer blevet fjernet noget af sædekonsollen i førersiden og isat noget sædegejl fra en lastbil eller lignende - dog var det så mølædt og i dårlig stand så jeg isatte sæder fra min hedengangne Mustang (for i størrelsen og bredden passede de egentlig perfekt - dog er de noget højere i forhold til de originale - hermed skulle konens 150cm være tilfredsstillet - ikk´)- i førersiden lavede jeg så et nyt stel hvorpå sædet blev monteret - indunder sædet er der så blevet plads til batteriet som tidligere havde sin plads ude under motorhjelmen.
Eneste problem der kunne være når man er så lang som du - er så adskillelsen mellem lad og førerkabine.
Jeg har kun oplevet en enkelt klage - han er et højt skideskur på de nær 2m - og foretrækker Toyotaer med den komfort sådan en har (derfor er han umulig at tilfredsstille - uanset hvad der bydes). Andre høje personer har snildt fundet sig i den trange kabine uden problemer - for bare køreglæden i sig selv fik dem til at glemme alt om space.
Så - summasumarum - der skulle være mulighed for jer begge med en mindre omforandring.
SIIIerhilsen Stefan - Skanderborg