Hej Brian
Jeg ved ikke om det kan anbefales på en 3-bearings motor i forhold til en med 5... men min er en gammel sag med kun 3 og so far (7-9-13...)har den fungeret fint. Jeg fandt mit hos
www.turner-engineering.co.uk Alt det sagt, så er det rigtigt det med skivebremserne. Jeg kigger selv efter et produkt i den stil i øjeblikket, som giver mest værdi for færrest penge...
Nummer 1 på min liste over ting, som skal ordnes her og nu, er dog gearingen. Og så må topfarten, eller nydelsen af den (hvis man kan kalde det for nydelse i en 2A) vente til jeg så efetrfølgende har fået opgraderet bremserne.
Undervognen er i orden - pt sidder der parabolske fjedre på og det kan jeg anbefale - bare husk at vælge de rigtige... det er dem som passer til dit behov. Jeg valgte nogen til al for tung vægt bagpå og det giver en affjedring, der har været noget af en prøvelse.... bumpet og hoppende prøvelse om du vil. Så nu skifter jeg til nogen lidt blødere, der efter sigende skulle få bilen til at sejle som en limousine henover ujævnheder og vejbump.
Håber du kan bruge dette i dine overvejelser.
/mads