sv: Hvor finder jeg min ´nye´ 88"? (28-04-2004 19:08:51)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Jøps- du stiller dit spørgsmål i "Roverbørsen" -- endvidere så skal du ikke begrænse dig til det absolut SKAL være med Hardtop - for der er rigtig god efterspørgsel på softtopstativer og pressenning - og de er derfor relativt dyre i forhold til hvad en hardtop koster (softop komplet: ca 1500-2000kr i brugt tilstand :: Hardtop: ca 400-800kr efter stand :: Truckcap komplet: set til 200kr)-- og det at skifte fra det ene til det andet er så legende let at selv titommelfingrede personer kan følge med.
Du skal bare lige være opmærksom på at hvis den indregistrede 88"sag har hvide plader på og du ønsker gule - kan det ikke længere lade sig gøre idet ladet er blevet dømt til at være for kort -- snøft.
Jeg købte min for 15000kr og dertil kom så en udbytning af motor og andre finurligheder (LUKAS igen igen problemer) så den efterhånden er blevet en del dyrere -- men på den anden side gjorde Frank (klubmedlem) et virkeligt godt køb af en ditto 88"er til 21000kr - og har efter sigende ikke fortrudt det - den er i fin stand. Så der skulle være en mulighed for et godt køb til de penge.
SIIIerhilsen Stefan - Skanderborg