sv: sv: Sensibel temperatur føler 300 tdi (25-06-2016 10:13:38)
Jesper Brinck #5460, reg. øjyl
Hej forum og Thomas
En dejlig påmindelse om hvor meget man får for et medlemsskab af klubben. Har nu haft min serie 3 fra 1980 i snart 4 år. Forum har været en guldgrube af viden og gode råd (incl forums fra resten sf verden og youtube). Enten fordi jeg har haft indsatsområder eller fordi jeg bare har læst noget jeg er blevet klogere af og sidenhen fik brug for.
Jeg har aldrig ejet en knallert så ingen viden om motorer. I de 4 år har jeg skiftet stempler og lejer og honet cylindrene. Renoveret topstykket med nye ventiler og slibning. Skiftet bladfjedre, stikaksler og meget meget andet. En køn blanding af reparationer og dejligt vedligehold der gør mig vildt stolt over stille og roligt at kende min bil ud og ind og den kører fantastisk
Har fornylig gjort mig den samme erfaring med temperaturføleren og fik derfor lyst til dette indlæg.
Så tak for et superforum og en opfordring til også at skrive indlæg om gode erfaringer og ikke kun spørgsmål. Det er vejen til et lykkeligt liv med en Land Rover. Min kæreste læste for nylig at Land Rover er det bilmærke der har gjort flest brugere til mekanikere. Er det ikke dejligt 😀
God sommer
Jesper