sv: Debat"tråd" fjernet? (18-08-2004 01:39:34)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj
Okay okay okay, jeg bøjer mig for den overvældende interesse i at genlæse de fjernede indlæg.
Find linket "Røde tråde" øverst til højre i Rover Forum. Der kan de nu læses.
Og de relaterede tråde er nu tilbage igen.
"Censur.." og "fjernes uden varsel..." - Tja... I har travlt med at være utilfredse.
Jeg har sagt det før - og siger det gerne igen.
Hvis I ikke er enige i "Retningslinier for indlæg i Rover Forum" så find et andet sted at skrive. - Der er masser af velbesøgte private sider som handler om Land Rover (og klubben), hvor I sikkert må skrive lige hvad I vil - nøjagtigt som I vil.
Ytringsfriheden trives i øvrigt i bedste velgående på Rover Forum. Der har aldrig været - og vil aldrig være - nogen indlæg som fjernes pga. "forkerte" holdninger (hvad de så end skulle være).
Men der er masser af indlæg som fjernes, fordi indrykkeren ikke kan finde ud af at overholde de ganske simple regler der er sat for forummet.
Rover Forum er IKKE et sted, hvor alle kan skrive lige hvad de vil. Dit indlæg skal på en eller anden måde være relateret til Land Rover - eller klubben - og det skal være skrevet i en ordentlig tone. Ellers må du se dit indlæg forsvinde i den blå luft - uden varsel !
Og så må det ellers være nok om det.
Jesper Ellegaard
IT-udvalget, DLRK