sv: sv: sv: sv: Debat"tråd" fjernet? (18-08-2004 11:24:32)
tina hjordt
Kære Hartley
1. Jeg dumpede intetanende ned i debatten hos DLRK i sidste uge og fik efterfølgende læst og påskrevet. Jeg har således fulgt med i både de indlæg, som stadig findes i debatten og de, der blev strøget, og lad mig understrege, at Poul Helmer Larsen er een af de (forholdsvis få) personer, som har forstået at holde en høvisk tone og på en god og klar måde give udtryk for sine meninger - uden på noget tidspunkt at blive uforskammet eller ubehagelig personlig.
2. Vedr. en medlemsundersøgelse, som er blevet efterlyst et par gange, har jeg et forslag, som er både nemt og billigt - og det er mit indtryk, at I har dygtige it-folk, som kan hjælpe. Indsæt en opfordring (tydelige annonce) i Oasen til at gå på DLRKs hjemmeside, og lad der her ligge et spørgeskema. Udlod evt. en middag for to, gavekort el.lign. som præmie til een blandt de deltagende - det får folk til at bruge de minutter, besvarelsen af et sådan tager.
Så har I folks meninger og konstruktive forslag til at forbedre klubben. I får måske endda også flere ud af busken end de sædvanlige Tordenskjolds soldater.
Mange venlige hilsener
Tina Hjordt