sv: sv: sv: Engelsk bil = kvalitet (12-09-2004 14:36:57)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj
Re- Hummer, Hvorfor er US.Marines pludselig meget interesseret i Land-Rover efter erfaringer i Bosnien & Iran? Jeg har hørt en ubekræftet rygte at de misundte deres Engelske kollega's fremkommelighed!!
2.Re Kvalitet- Jeg havde engang en Daihatsu. Det var et langt bedre bil at lære at køre terræn i fordi alle fejl blev registreret ved prompte fastkørsel! Det blev jeg efterhånden lidt træt af, så bilen blev udsat for lidt "Kreativt Ændring". Under disse betingelser viste det sig at selv med japaner's kendte kvalitet, så var der lige så mange dele som 'gav sig'og mindst lige så meget rep og vedligeholdelse, som kammeraterne i LR havde.
Jeg har nu en ide om at LR. produkter som bliver brugt 'enthusiastisk' bliver sammenlignet med konkurrenter som fortrinsvis er til 'pynt' eller indkøb. For ex herop i Norge har jeg oplevet at Toyota Rav 4 og Nissan X-Trail er en Joke i forhold til Freelander, når vinter føret er for meget til en dame cykel m 3gear.Freelanderen kan mere, og den holder bare til det.
Hilsen David Bjerregaard 2217.