sv: Ikke SÅ smart, Claus... (21-10-2004 08:10:35)
Struntze
Hej Jørgen
Det er måske på tide at vi får taget denne diskusiion op igen. For hvem ved egentlig om det er det medlemmerne ønsker.
Jeg syntes stadig at det er røv og nøgler kun at køre med/mod andre landrovere. Spørgsmålet er om man ikke i klubben skal se med forskellige øjne på hvad det er man laver.
Således at der er en klubdel hvor man har mulighed for at udveksle stumper erfaringer og sociale relationer med andre ligesindede der elsker deres LR.
Den anden del af klubben er så terrænarrangementer. Der er flere store områder som er svære at få fat i, hvorfor er der ikke andre klubber der må/kan deltage når man afholder terrænkørsel i sådanne områder.
Hvis der er et medlem eller en gruppe der ønsker at lave et offroad event kan der ikke inviteres andre klubber som jeg læser reglerne "så skal hvert enkelt medlem/deltager fra en anden klub-eller som er medlem i DLRK men ikke køre i en LR inviteres med en særskilt invitation, senest 24 timer før arrangemenetet afholdes. Denne invitation skal i øvrigt lige sendes til HB, så de kan holde styr på om der er nogen der snyder". Der er i mine øjne meget stor forskel på om det er et socialt arrangement der afholdes eller om det er et terrænarrangement, og det vil jo til enhver tid stå den enklete arragør frit for, kun at invitere landrovere, eller sin egen region, hvis det er det man ønsker.
Så ud fra det kendskab jeg har til reglerne, har jeg lidt svært ved at se hvordan i på fyn kan invitere SORD over en kam ??
Hvorfor skal det være så svært og fyldt med regler, hvad er i bange for.
I påstår jo rask væk at i køre i verdens bedste bil, så det kan jo ikke være det.
Tror i at Toyota eller andre pludselig kupper Land Rover Klubben ?? Hvis de gør må det jo være fordi der er for lidt aktive, og så er der jo noget galt alligevel.
Jeg håber med dette indspark, at der er andre "menige" medlemmer, der vil give deres holdninger til kende ovorfor disse regler, som til en hvis grad nærmer sig visse former for religion.
Håber at jeg vil møde andet en LR på min vej, det er nu en gang sjovere at grine af riskogere :-)
Hilsen
Struntze