sv: sv: Ikke SÅ smart, Claus... (21-10-2004 09:35:26)
jesper
Hej Peter,
Jeg er temmelig enig i dine synspunkter, og bakker Claus fuldt op. Jeg er primært medlem af klubben for at få mulighed for at køre i terræn,og synes det er spændende og se hvordan andre biler gør sig i terrænet. Jeg tror der er mange medlemmer der, som jeg, er interesseret i at køre terræn, og så er det sekundært hvilken bil man bruger til det. Land Roveren har sine forcer og vil altid appelere igennem dens egenskaber, ikke gennem at man bagstræberisk prøver at holde andre væk fra mudderhullerne. Det er bemærkninger som "men man kan ikke pålægge en af vore kørselsinstruktører at give kørselsinstruktion til en ejer af en Hilux, det er han ganske enkelt ikke kompetent til, så gæstebevismuligheden er vel kun teoretisk..." der gør mig flov over at være medlem af klubben, det er jo trods alt en fritidsaktivitet og den slagsdømme kraft der udvises her bør begrænses til den direktion eller bestyrelse man sidder i.
Jeg er bange for at det vil skade klubben hvis vi vedvarende styrker dette image,så ender vi med en klub der består af 6 serie 2'ere med rådne bagvanger fordelt mellem 12 medlemmer.
Jeg håber at Region Nordsjælland bliver ved med at have arrangementer hvor alle biler er velkomne!
mvh Jesper