sv: farvel Freelander og Disco eller historien om en herlig dag i bilen (01-02-2005 01:49:11)
Hartley Nielsen #2128, reg. mjy
Hej Jes jeg føler virkelig med dig, at du holder fast ved din bil er virkelig beundringsværdigt, jeg ved du har lagt et kæmpe arbejde i den.
Den eneste trøst jeg kan gi`dig er, at når du forhåbentlig snart får dyret ud på vejene igen, så har du jo en bil i top kvalitet, fordi du har repareret alt, og når du kører derudad i din gode bil, så glemmer du hurtigt dit fortsæt om ikke at hilse, det er jo trods alt mest synd for dem der ikke forstår sammenholdet.
Da vi var til Landsstævne i Kalundborg, mødte jeg en dame i en RR, selvfølgelig blinkede jeg med lyset og blafrede med armene, jeg havde på fornemmelsen at hun ikke rigtigt vidste hvad postyret gik ud på, men jeg tænkte, at når vi fik øjenkontakt, så ville der gå en prås op for hende.
Desværre nåede vi aldrig at få øjenkontakt, for da vi passerede hinanden, så jeg at hun febrilsk kiggede ned på instrumentbordet, for at se om hun havde glemt at tænde lyset.
Jeg kunne nu ikke lade være med at grine, for jeg kunne godt forudse, at hun ville blive meget forvirret i løbet af den uge, som Landsstævnet varede, og hun ville kontrollere om lyset var tændt mange gange, og måske ville hun til sidst finde ud af hvad der foregik og hilse igen.