Land Rover Forum

Svar på indlægget:

www.serie2a.dk (06-03-2005 19:59:40)
Claus Pihl Christensen #6639, reg. øjy
Hej gutter og gutinder

Først vil jeg gerne takke alle i forum for hjælpen gennem det sidste år med alle mine mærkelige spørgsmål. Jeg har endnu ikke deltaget i nogen arrangementer men jeg glæder mig meget til at komme derud i landskabet sammen med jer. Jeg vil også gerne takke et par mennesker der har været særligt aktive i hjælpen med projektet. Den ene er en vis Hr. Paul med et meget lavt medlemsnummer, han har været hurtig med svar på de sene aftentimer. Min bedre halvdel Maria har været utrolig tålmodig og nogenlunde tolerent overfor reservedele i køkkenvasken og ledningsnet på stuebordet. Hun betegner projektet som et "pengeslugende hul" men ikke destomindre er hun nu også ramt af engelsk syge og er blevet medlem af klubben.

Til De som er int. i serie 2a vil jeg lige informere om at jeg har oprettet en hjemmeside om mit restaureringsprojekt. Siden er helt ny så den er ikke finpudset helt, men hav lidt tålmodighed. www.serie2a.dk

Der er igenem tiden en del som har efterspurgt hvad et restaureringsprojekt indebærer så derfor har jeg lavet siden. Teksterne bliver uddybet yderligere og der kommer priser og leverandører på de forskellige reservedele så det lætter arbejdet hos jer som går og påtænker et lignende projekt.

Hvis nogen derude har nogle billeder eller tekst om serie 2a som kunne være relavant for min side vil jeg gerne høre fra jer!

Jeg forventer at projektet er færdigt 1 april 2005 og herefter starter jeg på et projekt med en serie 1 fra 1950.

Hilsen Claus Pihl
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "styrekugle"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.