sv: Køb af LARO (08-03-2005 10:36:28)
Jørgen Seligmann #4178, reg. nsj
Hej Jan,
Man hører til tider det om at Land Rover går meget i stykker. Men hvad skal der sammenlignes med? Der er ingen 4-hjulstrækker der kan "bades" i mudder og så stilles i indkørslen uden lidt kærlig pleje for derefter køre til arbejde mandag. Hvis du planlægger at køre i terræn vil undervogn og drivlinie blive slidt mere end ved ren landevej. Og det gælder ALLE 4-hjulstrækkere. Så "folks" bemærkninger beror oftes på sammenligning af noget der ikke kan sammenlignes. Også er Land Rovere lavet så selv meget store fingre kan komme til. Jeg hader når jeg skal gøre noget ved vores Fiat Uno - ikke fordi det er kompliceret men fordi det er småt. På en Land Rover er skruer og bolte store, det er til at se hvad man har med at gøre og man kan komme til. Så selv om du ikke har skruet noget før er det ikke et problem at vedligeholde en Land Rover ligesom reservedele ikke koster som til mange andre bilmærker. Også til sidst - denne side du skriver på kan du altid finde et godt råd på. I DLRK er vi mange forskellige slags mennesker med et tilfældes. Vi er faktisk ret flinke (hvis det er nu er politisk korrekt at bedømme sig selv).
Køb en Land Rover - min kone siger jeg smiler hver gang jeg kører i den. Det er livskavlitet så lad dit hjerte tale og de andre snakke.
Land rover hilsner Jørgen