Freelander (10-03-2005 07:49:30)
Knud Klærke
Som forholdsvis nybagt Land Rover ejer (3 år gammel Freelander td4)- og nyt medlem i klubben - har jeg fulgt en del med i dette forum, og har fundet ud af at Freelanderen af hard core Land Rover folk tilsyneladende betragtes som lidt af en gøgeunge i Land Rover familien.
Jeg har da også været lidt betænkelig ved om jeg nu kunne komme til og fra arbejde da sneen begyndte at høvle med for få uger siden. Jeg må i den forbindelse indrømme at jeg er meget benovet over bilen, den drønede gennem de mest usandsynlige snedriver uden problemer overhovedet - og jeg havde da også den fornøjelse at få mulighed for at trække en Vitara ud af en snedrive, hvorefter jeg fortsatte gennem snedriven med Suzukien på slæb - det var sgu' en fornøjelse!
Freelanderen komme nok i problemer i alvorlig off road kørsel sammenlignet med Defendere m.v. - men i sneen kan I bare komme an!
Skønt at være en del af en masse nørder som tilsyneladende ved alt hvad der er værd at vide om Land Rovere - selvom jeg 'kun' kører Freelander. Men i sneen er den i hvert fald suveræn, grænsende til det kedsommelige!
LR-hilsener fra en gøgeunge
Klærke