sv: sv: sv: sv: Test af Defender 2004, td5 (14-03-2005 13:36:24)
Søren Ignaz #6905, reg. nsj
Hej Kenneth
Interessant test. I mine ører er du bare ikke typen til en Defender og det er jo fair nok. Enten er man til det eller også er man ikke. Måske du skulle prøve en Toyota, der både kan det hele og samtidig være komfortabel?
Jeg ved ihvertfald jeg med mine 100 kg og 194 cm på ingen måde har problemer med pladsen i Defenderen. Og motor og støj er bare en del af oplevelsen, som bare tager nogle dage at vænne sig til. Men man skal syntes det er fedt, ellers blir man jo aldrig glad.
Men jeg har heller ingen ønsker om at bilen skal være magen til alle de andre med kopholdere osv. En Defender er et unikt køretøj, der ikke rigtig kan sammenlignes med andet end sig selv. En nyere Defender med en moderne dieselmotor, et godt varmeanlæg og de rigtige hjul er for mig den fedeste bil du kan eje. Den kan alt - overalt.
Held og lykke med at finde din bil. Men indstil dig på at køber du LR får du en masse eventyr, en lang historie, traditioner, sjæl og et verdensomspændende netværk af flinke folk med i købet - hvem tilbyder ellers det?
Og ender du i en RR, er det da bare ud i mudderet. Den kan da vaskes.
PS Poul H Larsen skal måske flytte venstrefoden lidt så cylinderen holder længere?
Mvh Søren