sv: sv: sv: Kunne der være interesse for en Stationwagon klub? (21-03-2005 23:48:26)
Hartley Nielsen #2128, reg. mjy
Hej Verner!
Din ide med at samle folk med kærlighed for STW´er synes jeg er helt fin, og noget sådan har faktisk været på tale før, dengang var det så mest CF´ere der var tale om.
Min menig er dog, at vi bare skal oprette et Stw register i klubben, ligesom vi har veteranregisteret.
Der er meget stor chance for, at det vil komme til at fungere rigtigt godt, fordi det kommer fra "græsrødderne", og der på forhånd er interesse for noget sådant.
En sådan løsning ville kunne berige os alle, ved at der til de almindelige arrangementer i klubben kunne foregå noget for denne kategori, og dermed måske lokke flere af huse, eller man kunne deltage som en gruppe på tværs af landet, til de ting der bliver arrangeret i forvejen.
Derudover ville det selvfølgelig også være dejligt med arrangementer kun for disse biler.
Når vi kører trial i Midtcup´en så, er vi begyndt at køre i grupper, der indeholder de samme klasser,det giver os en masse sjov og en rigtig fed konkurrence inden for hver klasse.
Så hvis du laver et register i DLRK så er jeg med, med det samme. Men selv om jeg selvfølgelig synes at en 109" STW bare er den fedeste bil, så betyder mangfoldigheden under den grønne oval mindst lige så meget. (Dette gælder selvfølgelig også de modeller der kører under den sorte oval)
Venlig hilsen
Hartley