sv: sv: Henstilling til vores webmaster (22-03-2005 23:57:07)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj
Hej igen Mark
Jeg er bange for at du grundlæggende har misforstået hvad Dansk Land-Rover Klub er, og hvilke slags mennesker der er medlemmer.
Klubben har ca. 2000 medlemmer repræsenterende noget der ligner 3000 biler vil jeg tro. Laaangt de fleste at disse mennesker er det du kalder "normale" dvs. at de passer på deres biler - vasker dem - servicerer dem eller får det gjort af andre med regelmæssige mellemrum - kører i dem som familiebiler o.s.v....
De "tusindvis af mudrede biler" du har set på billeder er ofte ejet og kørt af et "normalt" menneske der har terrænkassen som nummer to ellet tre bil specielt til formålet. Og nu er billeder jo heller ikke sandheden... Det er jo ikke sejt at se på en ren og fin 90" med landevejsdæk og wunderbaum parkeret på campingpladsen, når der holder en fotogen muddermaskine i nærmeste hul.
Jeg kan kun opfordre dig til at komme til et klubarrangement så snart du har mulighed for det så du kan danne dig et indtryk af hvordan virkeligheden ser ud.
forresten...
Værdien af begrebet "social" i DLRK,er meget større end at chatte i Roverforum. Kom ud og mærk verden.
mvh
Claus