sv: Undervognbehandling af Land Rover Defender (01-07-2005 13:08:54)
Jacob Bøegh Larsen #6698, reg. mjy
Tak for alle de mange svar på "tråd".
Jeg har undersøgt mulighederne i nærheden af hvor jeg bor (kolding). Jeg har bestemt mig for at det skal være Dinitrol. Første sted jeg var kostede det 3800 kr for en total behandling. Han ville dog ikke give noget rabat til Medlemmer af Dansk land Rover klub. Han ville give den tectyl også give den et lag pava bagefter fordi vognen tidligere er blevet behandlet med Pava. Næste sted jeg besøgte kostede det 4200 for en behandling. Her fik jeg et rigtig godt indtryk af stedet, og ham jeg snakkede med sagde at det i lige så høj grad afhænger af ham der fører sprøjten som det gør af produktet hvilket jo må siges at være rigtig :-)... Efter at have sludret lidt om prisen og om at jeg havde hørt at andre Dinitrol forhandlere var til at snakke lidt med omkring noget rabat gav han mig 15 % rabat . Derved ender prisen for en komplet 3 dages behandling på 3600 kr, hvilket jeg egentlig syntes er ok . Han fortalte at han også behandlede militærets GD , men han kendte da heldigvis forskel på en GD og en LR:-)...