Serie 1 og landsarrangement 05 (12-07-2005 09:44:38)
Lars Ellegaard Jørgensen #3926, reg. nsj
Efter i går at have set Jesper Løwes indlæg om S1'ere og mødt ham senere på dagen i hver vores S1, fik jeg den tanke, at der burde laves et arrangement for S1'ere. Egentlig synes jeg at det er lidt trist, at der åbenbart ikke sker alverden omkring veteranerne, og derfor havde vi overvejet om der var interesse for at lave en S1 samling en dag under LA 05. Om der er plads vides ikke i skrivende stund, men det kræver jo ikke den store tilrettelæggelse at møde op med bilerne. Der kunne jo så evt. arrangeres en køretur "ud i det grønne", da jeg tvivler på at mange S1-ejere har lyst til at dyppe dem i de største mudderhuller (og DLRK bør jo også være andet end mudder !).
Er der interesse for det, så giv jer til kende her. Vi ved jo pt. ikke, hvor mange biler der findes, og endnu mindre hvor mange S1 ejere, der er aktive i DLRK, og desværre tror jeg ikke at veteranregistret er opdateret, men det er selvfølgelig medlemmernes egen skyld (mig selv inklusive), men jeg kan da bare ud fra min umiddelbare hukommelse hurtigt tælle ca 20 som jeg kender eller kender til. Det er dog ikke alle der er kørende.
Jeg tror godt, at jeg kan love, at Jesper Løwe og jeg vil tage os af det praktiske, hvis der overhovedet er interesse og mulighed med så relativt kort varsel. Vi har overvejet lørdag eftermiddag som en mulighed. Må vi få nogle tilkendegivelser ?
MVH
Lars Ellegaard
3926 Nsj.