Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Serie 1 og landsarrangement 05 (12-07-2005 09:44:38)
Lars Ellegaard Jørgensen #3926, reg. nsj
Efter i går at have set Jesper Løwes indlæg om S1'ere og mødt ham senere på dagen i hver vores S1, fik jeg den tanke, at der burde laves et arrangement for S1'ere. Egentlig synes jeg at det er lidt trist, at der åbenbart ikke sker alverden omkring veteranerne, og derfor havde vi overvejet om der var interesse for at lave en S1 samling en dag under LA 05. Om der er plads vides ikke i skrivende stund, men det kræver jo ikke den store tilrettelæggelse at møde op med bilerne. Der kunne jo så evt. arrangeres en køretur "ud i det grønne", da jeg tvivler på at mange S1-ejere har lyst til at dyppe dem i de største mudderhuller (og DLRK bør jo også være andet end mudder !).

Er der interesse for det, så giv jer til kende her. Vi ved jo pt. ikke, hvor mange biler der findes, og endnu mindre hvor mange S1 ejere, der er aktive i DLRK, og desværre tror jeg ikke at veteranregistret er opdateret, men det er selvfølgelig medlemmernes egen skyld (mig selv inklusive), men jeg kan da bare ud fra min umiddelbare hukommelse hurtigt tælle ca 20 som jeg kender eller kender til. Det er dog ikke alle der er kørende.

Jeg tror godt, at jeg kan love, at Jesper Løwe og jeg vil tage os af det praktiske, hvis der overhovedet er interesse og mulighed med så relativt kort varsel. Vi har overvejet lørdag eftermiddag som en mulighed. Må vi få nogle tilkendegivelser ?

MVH
Lars Ellegaard
3926 Nsj.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "kardankryds"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.