sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Freelander TD4 spørgsmål ? (12-08-2005 17:42:25)
Michael P Gregersen
Hej tak for de mange indlæg...
Så har jeg monteret en ny slange til intercooleren (til en ukendt høj pris da jeg lige blev blitz'et på vej ind i Sjelle by) men det var nu ikke den lille revne i intercoolerslangen.
Problemet er der stadig har lige test kørt vognen med maks rpm. i 4 0g 5 gear og det opstår omkring 3800-4000 omdr. der mister vognen effekt i nogle sekunder og accelerer så igen. Tror jeg vil checke det du skrev Morten, det lyder sandsynligt at det kan være en luftmasse måler, snakkede med en mekanikker der antydede det samme dog uden at kende LR´s kanon lækre og overnaturlige TD4 motor.
Mht. mange omdr. og TD4'eren så kørte jeg 5000 km. i min ferie flere gange for fuld skrue og flere timer i træk den går indicated 170km/t ved 4300 omdr. og den ligger faktisk overraskende fint på vejen ved høj hastighed...
Nu må jeg nok have et medlemsskab til klubben her + det grønne bevis før jeg vælter rundt på taget i vognen....
(antydede min bror ikke han ville gi' det...jo ik')
Har jo rekvireret Unimog'en første gang.....
Skal iøvrigt have nogle bedre dæk med flere terræn egenkaber før jeg møder op i klubben og æder et par Defendere.....og noget andet krævl..
TD4'eren kan kun anbefales, det er den bedste LR...
Til det landroverløse medlem, så er rådet:
spring ned i banken og spil lige så kæk som her på siden så har du Defenderen i morgen!! Se på din bror!
(monkey se monkey doo)
Prøver det med luftmassemåleren.
Hygge og hold på !
Michael P. Gregersen