Til alle regionsledere og hovedbestyrelsen! (08-11-2005 07:39:56)
Tine Poulsen #0435, reg. l-f
Dette er citat fra Verner 2749 reg. ssj. fra et svar til Ole Pedersen omkring topstykker:
>>>>>
men jeg er kommet undervejs med at den lille flok der byder ind med løsningsmodeller her på foraet på det nys afholdte halvvejsmødet blev betragtet som en pestilens "der vist ikke har andet at lave" og undertegnede blev rådet til "at søge sig et job" og det prædikat vil jeg gerne være fri for. Nu er det sådan at jeg er ansat som mekaniker hos en af Danmarks største busvognmænd så en del viden har man vel, men hvad faen, så sparer man de kilobitkroner.
<<<<< citat slut.
Må jeg være fri!
Da jeg selv betegner mig som medlem af "den lille flok" vil jeg gerne have en kommentar fra regionslederene og/eller hovedbestyrelsen på ovenstående, da det jo var dem der var til stede.
Et forslag på næste halvvejsmøde kunne være at det kun måtte være dem med de rigtige meninger og de rigtige svar der måtte logge på forum.
Et forslag kunne også være en moderator der kunne sortere dem fra "den lille flok" fra da vi jo åbenbart er en pestilæns, der er til gene for DLRK.
Der er vist heller ikke et krav at man skal have et arbejde for at være medlem af DLRK.
Der er mindst èn der ikke har fattet hvad formålet med DLRK er.
MVH
Kenneth Poulsen - en del ophidset.
N.B. Jeg håber selvfølgelig at det er en eller anden tåbe der har fortalt Verner et usandt rygte for at skabe sig selv lidt opmærksomhed.