Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: Forsikring for jeg ved ikke hvilken gang.... (20-11-2005 17:40:25)
Lars Madsen
Hej igen.

Det bedste ang. forsikring er at ringe rundt, til de forskellige forsikrings selskaber. Overvejer at skifte til 3 kroner forsikring. Da de vil forsikre min motorcykel billigere end topdamark. Så det bedste vil være at få et samlet pristilbud, på hus og det hele, også sammenligne dem. De kan altid presses i pris. Min gx90 3.0 TD kører ved blandet kørsel mellem 9 - 10,5. (Mest landevej). Mener den er opgivet til 9,3 i gennemsnit. Men det afhænger jo også af køremåde. Har en enkelt gang været oppe på 11. Det var feriekørsel i sverige, motorvej og landvej med ca. 120 km/t Har haft min et år nu, har kørt 40.000 km i den. Da jeg købte den havde den kun kørt 85.000 km, og har ikke haft noget bøvl med den. Jeg kører på BFgoodrich A/T dæk, Og de passer fint til bilen. Til forskelligt brug. Hvis man kun kører landevej, så ville jeg nok sætte nogle bedre vejdæk på, men så har man også købt den forkerte bil. Skifter hjul rundt på ca. hver 10.000 km (forhjul til baghjul) For at slide dækkende ens.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "vippearm"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.