sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Advarsel mht. Land-Rover billeder på hjemmesider. (02-12-2005 12:43:54)
Ib Hammer
Jeg kan ikke være uenig med dig i at man må forvente et svar, men jeg har ikke set eller er blevet præsenteret for noget brev eller mail fra dig, hvorfor jeg heller ikke har kunnet svare på det.
Desværre er vi ikke i stand til at godkende eller give godkendelse til dele vi ikke kender/forhandler, ej heller til ændringer i forhold til bilens oprindelige typegodkendelse.
At ældre modeller kan opgraderes, og en eventuel godkendelse af dette er desværre ikke en opgave vi er i stand til at påtage os, da det kan formodes at tage en hulens bunke tid (og hvem skal betale det?) ligesom vi dermed påtager os et produktansvar, samt ansvar for at ændringen ikke vil have indflydelse på sikkerheden. Hvordan skulle vi kunne det, bilen er godkendt og du ved sikkert allerede hvor vanskeligt det er at få godkendt konstruktive ændringer, specielt når der er tale om mere eller mindre "hjemmestrikkede" løsninger uden dokumentation for hverken det ene eller andet. Så beklager, vores opgave er ikke at udstede diverse "godkendelser" på må og få.
Så beklager, vi har ligesom de offentlige myndigheder kun typegodkendelserne at henholde os til, uanset hvor negativt dette måtte blive opfattet.
Med venlig hilsen
Land Rover Danmark A/S
Ib Hammer