Efterlysning - ”Den lille Landrover mekaniker grunduddannelse” (19-12-2005 22:18:53)
Anita
Måske er dette en sag for bestyrelsen, men jeg forsøger i første omgang at skrive dette til den brede medlemsskare, også for at undersøge, om der mon ikke er flere end mig der har dette behov? Så skriv gerne kommentarer til mig:
Ved at danne forening og organisere sig om en fælles interesse, nemlig køretøjet landroveren, da kunne jeg som medlem godt ønske mig, at der kunne arrangeres en form for et ”uddannelsesprogram” i vedligeholdelse og systematisk gennemgang af landroveren i klubregi (i øst/nordsjælland)? Mon der er ressourcer, forhold og undervisere der har den faglige viden og lyst til dette?
Jeg forestiller mig en aften om måneden, evt. workshops i weekenden, måske endda med temaaftener engang imellem med inviterede eksperter indenfor specifikke områder, så det ind imellem også kunne tiltrække de mere garvede medlemmer etc.??
Jeg har nu haft min dejlige Rover i snart 3 år og har ingen intentioner om at komme af med den. Dog er jeg ked af, ikke at kunne passe så godt på den, som jeg gerne ville.
Ved at lære bilen bedre at kende, dens advarselssignaler, lyde og andre tegn, kunne jeg måske forhindre unødigt slid og deraf følgende beskadigelse.
Håber der er andre med samme ønske: ”Den lille Landrover mekaniker grunduddannelse” – der behøver ikke at indgå eksamen!
På forhånd tak for tilbagemeldinger,
Mvh.
Anita
Medl. 5748