Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: trækaksler (15-01-2006 23:05:27)
Jakob Dreyer #6545, reg. nsj
Hejsa alle - tak for jeres indlæg. Det var Box der lavede min bil, og Jan Box udtrykte også meget klart overfor mig at jeg må betegnes som overordenlig uheldig. Han sagde at det var normalt noget han kun så på biler der var betragtelig ældre. Men sådan kan det jo gå. Jeg har stor tillid til Jan og Niels og de har altid leveret en excellent service og rådgivning. Den ene aksel var ikke busted endnu, men godt og grundigt gennemtæret, så det var hul i hovedet at lade den sidde. Strålerne på den medbringer der sad ved den ødelagte aksel var også ødelagt, så vi skiftede det hele. Jeg ved absolut intet om mekanik, og har i alle mine overvejelser omkring LR for længst besluttet at det koster kassen ikke at vide en skid omkring den slags. På den anden side, jeg havde en Fiat før, og den kostede ikke mindre at holde kørende end en defender. Tværtimod var det lidt mere kostbart og der var intet at tale om ift. at undgå at de skiftede alt muligt lort uden at tage stilling til om de trængte eller ej. Det stod bare et eller andet sted at det gør man bare - uanset kilometerstand.

Vi ses derude.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "lydpotte"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.