sv: sv: trækaksler (15-01-2006 23:05:27)
Jakob Dreyer #6545, reg. nsj
Hejsa alle - tak for jeres indlæg. Det var Box der lavede min bil, og Jan Box udtrykte også meget klart overfor mig at jeg må betegnes som overordenlig uheldig. Han sagde at det var normalt noget han kun så på biler der var betragtelig ældre. Men sådan kan det jo gå. Jeg har stor tillid til Jan og Niels og de har altid leveret en excellent service og rådgivning. Den ene aksel var ikke busted endnu, men godt og grundigt gennemtæret, så det var hul i hovedet at lade den sidde. Strålerne på den medbringer der sad ved den ødelagte aksel var også ødelagt, så vi skiftede det hele. Jeg ved absolut intet om mekanik, og har i alle mine overvejelser omkring LR for længst besluttet at det koster kassen ikke at vide en skid omkring den slags. På den anden side, jeg havde en Fiat før, og den kostede ikke mindre at holde kørende end en defender. Tværtimod var det lidt mere kostbart og der var intet at tale om ift. at undgå at de skiftede alt muligt lort uden at tage stilling til om de trængte eller ej. Det stod bare et eller andet sted at det gør man bare - uanset kilometerstand.
Vi ses derude.