sv: sv: sv: sv: Er mit RRC projekt realistisk? (28-06-2006 15:15:00)
Bo Helsted
Hej Mark,
Øvøv for en arrogant holdning hos Meldgaard. Urealistsisk ? Tja, det kommer vel an på hvad man forventer. Jeg har aldrig givet så meget for en bil, som du er villig til, og har kunnet køre "uden problemer" både til/fra arbejde og på længere ferier til udlandet. Men jeg har heller aldrig lagt 1 krone hos nogle autoriserede værksteder, men klaret mig med venners hjælp (med eller uden betaling :-].
Så er der mange der siger "Jamen, jeg kan slet ingenting selv, og jeg kender ingen hjemmefuskere". Prøv at bede om hjælp i dette forum, og se hvor mange der tilbyder deres hjælp - igen - med eller uden betaling! Du vil blive ringet op, og få mails...det er helt utroligt.
Jeg tror stadig at det bedre kan betale sig at købe en brugt "topmodel fra Raleigh" end en ny "supermarkedscykel" fra Kina. (Ja, undskyld, Freelanders...).
På den måde har jeg faktisk været ejer af indtil flere af min ungdoms "drømmebiler" - Volvo 245/Volvo 760 turbo/Volvo745 turbo - og så selvfølgelig RR V8...til månedlige udgifter lavere end mine forældres Fiat Punto.
Men - hånden på hjertet - måske med flere spekulationer...
Som de siger - Chin up, Old Sport !
Jeg ville kigge på Den blå Avis og Bilbasen og ikke hos forhandlerne, der sparer du et led.
Men det er selvfølgelig en anden verden end den autoriserede.
Mange hilsener
Bo Helsted
Medl. 7196, RR V8.
PS: Tænk på hvor langt du kan køre på benzin, for den pris du vil give for en tdi-konvertering. Og så mister du den feeede lyd...