Nordvest Challenge 2006 resulat lister (06-10-2006 15:49:10)
René Davidoff #6283, reg. nvsj
Hej Alle deltagere I Nordvest Challenge 2006.
Der er godt nyt på vej. Netop hjemvendt fra ferie er der nu kommet styr på resultatlisten fra Greenlaning og Trophy.
Resultatet er lige sendt til vores Web redaktør og vi kan nu kun afvente at det bliver tilgængeligt på Nordvestsjællands hjemmeside.
Jeg siger hermed tak for de mange roser vores arrangement har modtaget fra deltagerne, og jeg kan kun sige at det er medvirkende til at vi gerne tager udfordringen op igen til næste år. Jeg håber da at der bliver lige så stor rift om at komme med til næste år som der har været i år.
En stor tak til alle vores Sponsorer skal også lyde. De har været endog meget gavmilde som vinderne af Greenlaning og Trophy nok meget gerne vil være enige med os i.
Tusinde tak.
Hvis der er nogen derude der skulle være interesseret i vores DVD med ca. 700 billeder på fra vores arrangement, kan i maile til vores fotograf Andreas Rønne Søndberg på denne mail.
mailto:asm1234@gmail.com
Jeg kan desuden sige fra os arrangører at vi syntes det har været anstrengende men rigtigt regtigt sjovt at lave dette arrangement.
På gensyn i 2007.
mvh.
René