sv: sv: Og røgen forsvandt (27-10-2006 09:09:45)
Kim Brännfält #7427, reg. nvsj
Godmorgen Steen og Ebbe.
Først til Ebbe. Det glæder mig usigeligt, at jeg med den lille viden og erfaring jeg har formår at være den der bidrager til andres løsning af deres problemer eller blot inspirerer til samme. Det er rart at kunne bruge rådgivningen fra dette forum på en måde der også kan være andre til hjælp. En dejlig tilbagemelding Ebbe.
Og til dig Steen. Tusind for disse nye råd. De ting du fortæller har jeg selvfølgelig ikke tænkt over eller vidst og jeg vil straks åbne klappen (Er efterhåneden et indbygget refleks) og få smurt de forskellige led, hvilket burde være en selvfølge, men desværre tit først bliver det, når fortalt af andre. Og det med bremsen, heller ikke det var jeg vidende om, dog har bremserne altid være ganske gode på den bette rø og rå, men den bremser ihvertfald ikke dårligere nu end før. Og det med den lette speederpedal vil jeg være mere opmærksom på fremover end allerede tilfældet nu. Jeg har altid været modstander af sejtræk, da jeg, når det forekommer, ligefrem kan se stemplerne gnave ind i siderne på cylindrerne, men det hjælper altid at blive mindet om ulemperne ved den tunge fod.
Tak til jer begge for denne morgenhilsen
Skulle andet ikke dukke op, så god weekend til jer begge og alle andre i dette forum.
Hilsen Kim og den bette rø og rå.