Medlemsundersøgelse (30-10-2006 12:21:51)
Tina Hjordt #5648, reg. nsj
Kære Alle,
Det har tidligere på dette forum været heftigt debatteret, hvorvidt der burde laves en medlemsundersøgelse. En sådan har dog endnu ikke set dagens lys.
Jeg har på sidelinien fulgt med i en del af debatterne her på forum og jævnligt set, hvorledes de nye LR-modeller er blevet kritiseret - især Freelanderen, som jeg selv har været den lykkelige ejer og bruger af siden 2000. Freelanderen er en kæmpe salgssucces - der kører rigtig mange på vejene, men når jeg ser fotos fra klubbens arrangementer, er der meget langt imellem dem og andre af Land Rovers nye modeller. Det var også min egen oplevelse, da jeg i starten af mit medlemsskab i klubben (siden 2000) selv dukkede op, og for mig bringer det spørgsmålet op; er DLRK langsomt ved at 'udvikle' sig til en veteranbilsklub? Jeg har på forum set enkelte, der har nævnt, at de er brugere af nye modeller, men der er også her langt imellem. Og derfor vil jeg her og nu lave en miniundersøgelse. Nemlig - i første omgang - hvor mange i klubben kører Freelander? Skriv dit navn, din region, købsår, og om du kunne tænke dig at deltage i DLRKs kørselsarrangementer. Hvis du 'tør', så vil klubben være blevet meget klogere på, hvor mange af medlemmerne, der kører Freelander - Land Rovers mest solgte produkt.
Bedste hilsener
Tina