sv: sv: sv: sv: Garanti på reservedele/arbejdsløn (30-01-2007 16:55:53)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Hej NH og Esben,
Trist at høre at du har problemer med reperationen.
Til Esben, Jeg kunne have formuleret din forklaring anderledes, men indholdet havde været det samme... dog mener jeg ikke at NH "har bekymringen" vedr. problematikken om hvem der er importør af delen - i dette tilfælde den renoverede gearkasse. For NH er det eneste sted at reklamere værkstdet hvorpå "arbejdet" er udført. Dette inkluderer, som jeg forstår det: import af renoveret gearkasse, demontering af den opslidte og montering af den fra england indkøbte renoverede gearkasse. NH er i sin fulde ret til, at reklamere over arbejdet idet han må forvente, ikke at have samme problemer efter reperationen som førhen - ellers er de kr. 8.000,- ligesom smidt ud af vinduet. Gearkassen skal naturligvis fungere efter hensigten - dvs. kunne skifte gear uden "ekstra hensynstagen" - men ikke under ekstreme omstændiger (mange omdrejninger/hårdt brug (entreprenørbrug m.m.) Uagtet om bilen har kørt mange eller få kilometer, skal denne kunne fungere problemfrit og støjfrit (hvis det er muligt i de fleste LR-produkter!!??) - og da specielt efter en så gennemgribende proces - skulle den nye gearkasse være mekanisk defekt, er det værkstedets ansvar at udskifte denne uden beregning for NH (eller andre).
Held og lykke i sagen - lad os alle høre udfaldet!
Thorstein #7334
Tillid er godt - kontrol er bedre!