sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Ny Defender som Camper ? (05-02-2007 09:33:15)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Hej Torben,
Ja jeg kunne godt genkende dit navn og ihukomme vores tidligere korrespondance.
Ja en ny bil - fully loaded! til samme pris - næsten da.. og med 3 års garanti... ikke dårligt!
Hvorvidt en L322 RR fra 2002 vil blive et dyrt bekendskab skal jeg ikke kunne sige... det der vækker mest bekymring hos mig er umiddelbart alle de elektroniske komponenter, der ligesom køleskabe, fjernsyn, opvaskemaskiner og andre huslige elektronik-tingester har det med at gå i stykker på det mest uheldige tidspunkt... Lige nøjagtig den morgen man har et vigtigt møde/golfaftale, tandlæge m.m. klokken 8 og bare skal afsted til tiden...
Endnu engang tillykke med bilen (når du får den) det valg vil du ikke fortryde - og du når også at få en bil med 7 sæder - inden SKAT laver om på reglerne således at den kun kommer med 6 sæder fremover! Et stort plus for dig, den dag du skal sælge den igen!!
Hvis du, som de fleste andre har valgt den med 2.7 V6 dieselmotor kan man sige at brændstofforbruget bør være 30-40% mindre end i en 4.4 V8 benziner - og det bliver da til penge under årene.... Omend vi må være ærlige, at erkende at brændstofforbrug nok ikke er vores største bekymring når vi nu vælger denne type bil... (ikke politisk korrekt udtale i disse miljøtider - vores argument er naturligvis de dårlige veje der ikke vedligeholdes (who am I kiddin'?!)
Og en Discovery Camper er bestemt mulig at overnatte i et par dage... Kan du så få vogntoget Tempo 100 godkendt i Tyskland??
Thorstein #7334
Solen skinner... livet er en gave!