Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Handelsværdi, 110" bus ? (14-02-2007 14:24:12)
Lars Maden
Hej Poul,

Poul, hvis du henviser til den bus med 2,5 liters benzin motor til kr. 40.000 - så har jeg netop købt den bil. Den er ganske sløj hele vejen igennem (dog meget fin i ramme mv.) - men prisen endte også med at blive en lidt anden.

Jeg har kigget efter en bus igennem 4-6 måneder - og udvalget er beskedent. (roverforum, bilbasen, dba). De vogne jeg har set har alle ligget mellem t.kr. 60 og t.kr. 100 - og så var de bestemt ikke noget at skrive hjem om (måske i den øvre ende).

Som køber ville jeg helt sikkert have været villig til at give op mod kr. 100.000 for en vogn der var flot, med renoveret motor og uden rust. Men der var bare ingen til salg :o(

Det kan jo snildt være at jeg er tossegod - men det er svært at prissætte biler der er over 20 år gamle. Jeg ville jo mene at det helt kom an på standen. Mit indkøb kunne godt flækkes sammen til at køre for et beskedent beløb - men det ville stadig være en træt gammel dame.

Jeg havde ellers lovet mig selv, at det var slut med restaureringsprojekter - men det synes at være løsningen, hvis man ville have en gammel 110" bus i top-stand. Det er sikkert penge ud af vinduet - men hvad men ikke gør for at være lykkelig.

Lars - den søgende, som nu har fundet lykken og søgt om medlemskab af den prægtige forening.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bagklap"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.