sv: sv: sv: sv: sv: 30, 50, 95, 180% eller hvad er dagens "afgiftskurs"?? (03-05-2007 10:08:56)
Søren Rasmussen #5846, reg. øjyl
Øhh, Jakob ..... nu tror jeg da efterhånden, vi taler temmelig meget forbi hinanden.
Jeg har ikke skrevet noget i mit indlæg om, at der ikke står noget om brugte biler i de nye paragraffer. Tværtimod henviser jeg jo netop til, hvor både den gamle og den nye paragraffer definerer afgiften for brugte biler.
Derudover skriver jeg, "at der står ikke noget i de nye regler om, at disse IKKE skulle gælde for brugte biler, der importeres". Hvilket jeg stadig ikke kan se, at der gør.
Jeg har nu været lovforslaget igennem nok engang for at se, om jeg kunne finde ud af, hvad du tænker på. Hvis du er så sikker på, jeg ikke har ret, vil du så ikke godt henvise lidt mere konkret til de passager i det nye forslag, du mener, der skal tolkes anderledes? Så er det lidt lettere at forholde sig til. Og jeg vil da hellere end gerne give mig, hvis der er noget, jeg har overset.
I mellemtiden må jeg tilstå, at jeg har lidt svært ved at forstå pointen i det, du skriver. Det ér da reglerne om de nye REGISTRERINGSafgifter, du ikke er enig med mig i, ikk'? Noget andet synes jo nemlig at gælde f.s.v.a. TILLÆGSafgiften, jfr. ikke mindst bemærkningerne til lovforslagets § om biler, der er registreret første gang som nye fra og med 25/4.
Mvh Søren R.
90" 50th V8
Hvide plader