sv: sv: sv: sv: Land Rover Forhandlere – hvilken? (08-05-2007 17:21:45)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Gider ikke svare... øh mener du tilfældigvis Terminalen i Brøndby?? Magen til ligegyldig opførsel skal man VIRKELIG lede længe efter.... Kiggede for 2 år siden på en bil (BMW) - virkelig seriøst, og var klar til at handle, dialogen var næsten som følger:
Sælger: (står og glor på os): " Er du sikker på at den er realistisk for Jer?"
Jeg: (Måbende over svaret, spørger jeg) "hvad mener du?"
Sælger: (Hånligt tonefald) "Den koster jo 450.000,-
Jeg: (Stadig forbavset) "Ja, og hvad så... det er jo en pæn bil, som vi godt kan lide designet på - må vi prøve den?!"
Sælger: "Tror du ikke den er for dyr?"
Jeg: Undskyld mig, men sælger du ikke biler her? Hvordan er det lige vi skal opfatte det udsagn? - ligner vi fattiglus - så kan du bare sige det".
Sælger: "hvordan vil du finansiere den?".
Jeg: Finansiere?? Øh, I tager vel imod en banknoteret check eller plastikkort?".
Sælger: Hvordan har du råd til det?
Og der stod jeg af... Jeg svarede kort og kontant.. glem det makker. Der er ikke en spand fuld af sælgere i dette land - der er et land fuld - og også bedre, venligere, mere imødekommende end dig - hils din chef og sig tak for dårlig behandling...
det er i Brøndby, en mand omkring de 40... salgschef eller lignende - men ikke noget vidunder indenfor kundeservice - tværtimod.
Vi er begge i 30'erne med gode jobs, men uden lyst til, at frekventere denne forhandler - eller andre i kæden...