sv: Om at grave sin egen grav (09-05-2007 10:49:36)
Peter Toft-Christiansen #7799, reg. njyl
Jeg er meget enig i at vi som organisation bør fremstå med en fælles holdning til dette at køre i 4x4 i hverdagen men så sandelig også som hobby/passion
Men det er at gå for vidt at sige at udsendelsen igår d,8/5 efterlader et neandertalsk indtryk.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg selv ville svare når man for stillet et så kryptisk et spørgsmål som " Syntes du det er iorden at man sviner miljøet fordi du og mange andre gerne ville have lov til at køre i de store firehjulstrækkere"
Da er vel ingen der syntes det er ok at svine i miljøet og udlede mere co2 end højest nødvendigt, men at stå i TV og få et sådant spørgsmål ville måske kræve lidt mere tænkepause end denne turbojounalist af en studievært tillader.
Jeg kender udemærket den gode herr Berthelsen og jeg er sikker på at det var ikke et genereliseret svar men nok mere et udtryk for en stor passion for 4x4 på alle måder.
Den allestedsnærværende miljødebat er ved at nå hysteriske højder og så er det da meget nemt i samfundsdebatten at finde en stor skydeskive som 4x4 og dets brugere.
Men du har da en pointe herr Bibow ang. en fælles holdning som klub
Peter Toft